رویداد شتاب لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان در تبریز برگزار گردید

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رویداد شتاب لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان با ارسال 103 طرح و ایده در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برگزار گردید.

رویداد شتاب لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان در تبریز برگزار گردید

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این رویداد شتاب، با تقدیر از تمامی حاضران و شرکت کنندگان اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این استارتآپ ها، ایده های جالب و خوب در زمینه مد و لباس به همه دانشجویان تازه وارد و خلاق برای ورود به بازار بدهد.

به گزارش وبلاگ چاپارها، وی دقت به پارامترهایی چون قیمت مناسب و تناسب البسه با الگوهای جامعه امروز را تاثیرگذار در موفقیت دانشجویان مد و لباس دانست.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز نیز گفت: هدف از برگزاری چنین رویدادی ابداع طرح های نوآورانه و خلاقانه با تلفیق طرح های سنتی ایرانی اسلامی، ایجاد فرهنگ و الگوهای نو ایرانی ملی و به خصوص برای جوانان به دور از هرگونه سبک واردانی بی هویت، ایجاد برندینگ در طراحی لباس دخترانه و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی در حیطه لباس دخترانه، بازاریابی و فروش، ایجاد بازارهای نوظهور در این زمینه و برانگیختن، شناسایی و احصای جوانان و دانشجویان خلاق و نوآور در حوزه مد است.

رباب نوروزی اضافه نمود: 103 طرح و ایده در زمینه لباس دخترانه به وسیله مسئولان اتحادیه های فراوریکنندگان لباس و فروشندگان لباس تبریز و اساتید دانشگاهی داوری شده و از این میان، 20 طرح برای داوری نهایی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امروز 15 طرح آماده شده و به صورت حضوری و یا مجازی (به وسیله سامانه ویدیوکنفرانس جهاددانشگاهی) ارائه شدند.

نوروزی گفت: داوران و مربیان حاضر در ابن رویداد از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر امروز، داوری رویداد را انجام داده و پنج طرح را به عنوان ایده برگزیده انتخاب کردند.

وی با اشاره به تقدیر از نفرات برگزیده با حضور رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و روسای اتحادیه فراوریکنندگان پوشاک و فروشندگان لباس، اظهار کرد: طرح های برگزیده برای فراوری انبوه به سرمایه گذاران و فراوریکنندگان ارائه می گردد و این فعالیت و رویداد شتاب لباس با امید به ایجاد الگوهای نو ایرانی اسلامی به وسیله مرکز و دفتر نوآوری مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رویداد شتاب لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان در تبریز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد شتاب لباس فرم اجتماعی دختران نوجوان در تبریز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید