عروس های تعریفی فوتبال ایران!

به گزارش وبلاگ چاپارها، این روزها رویه بدی در فوتبال ایران به وجود آمده و بازیکنان از محبوبیتی که بین طرفداران دارند، سوءاستفاده می نمایند.

عروس های تعریفی فوتبال ایران!

به گزارش وبلاگ چاپارها، صداقت در فوتبال ایران دیگر جایی ندارد و نباید هیچ حرفی را باور کرد. فرض کنید ما یک طرفدار فوتبال باشیم، تکلیفمان با مدیران فوتبال که مدت هاست روشن شده اما نباید از بازیکنان چشم پوشی کرد. بیشتر از همه هم باید از آن هایی که ادعای وفاداری شان زمین و زمان را فرا گرفته است، بترسیم چون احتمالا قرار است بیشترین ضربه ها را از آن ها بخوریم.

نبود صداقت در فوتبال ایران دیگر مضحک شده و وقتی نقل قول ها یا پست های فضای مجازی را می بینیم، از اندازه حماقتی که نویسنده از ما متصور است، خنده مان می گیرد. بازیکن پست خداحافظی می گذارد و فقط خواجه حافظ شیرازی را در جدایی اش مورد عنایت قرار نمی دهد اما فردایش - شاید هم یک ساعت بعد - مدیر و وزیر و وکیل از نظرش انسان های خوبی می شوند و با کلیدواژه سوءتفاهم دوباره به تیم برمی گردد؛ البته با قرارداد بالاتر.

نسخه نو اما فسخ قرارداد است که به نظر زودتر به جواب می رسد. تازه می خواستیم ماجرای فسخ قرارداد محمد دانشگر با استقلال را هضم کنیم که محمد عباس زاده هم قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و چند ساعت بعد سوءتفاهم حل شد و به تراکتور بازگشت.

تمام این بازیکنان از عشقی که به پیراهن تیمشان دارند و عواملی که نگذاشتند به وصال معشوق برسند، صحبت می نمایند ولی همه ما می دانیم که دردشان چیز دیگری است.

این عروس های تعریفی، به واسطه محبوبیت کاذب و القابی که در کانال های طرفداری و فضای مجازی برای آن ها دست و پا شده، نام و رسمی پیدا می نمایند و بسیار فراتر از توانایی هایشان مطرح می شوند و از این موضوع سوءاستفاده می نمایند و با قرار دادن باشگاه در مقابل طرفداران به هدفشان یعنی پول بیشتر می رسند وگرنه هیچ سوءتفاهمی در عرض یک ساعت به این خوبی حل نمی گردد.

البته در این پدیده نباید از نقش سوءمدیریت و ناتوانی اغلب مدیران فوتبال در عقد یک قرارداد استاندارد با اعضای تیمشان چشم پوشی کرد که جهت را برای چنین بازیکنانی هموار می نمایند. فعلا سه گانه سوءمدیریت، سوءاستفاده و سوءتفاهم، ریشه های فوتبال ایران را هدف گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عروس های تعریفی فوتبال ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروس های تعریفی فوتبال ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید