مسائل با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور

به گزارش وبلاگ چاپارها، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه سپاهان نوین ایذه با اشاره به آماده سازی این تیم برای حضور در فصل تازه لیگ دسته سه کشور، گفت: هنوز نور استادیوم تختی ایذه به استانداردهای حداقلی نرسیده و احتیاج است اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به این مشکل داشته باشد.

مسائل با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور

مجید صیدالی در گفت و گو با وبلاگ چاپارها، اظهارکرد: باشگاه سپاهان نوین ایذه در حال حاضر باسابقه ترین باشگاه در لیگ دسته سوم کشور با پنج سال حضور متوالی در این رقابت ها است. در این پنج سال به هر نحوی که بود با تمامی مسائل در مسابقات شرکت کردیم، در حالی که عدم وجود حامی اقتصادی ثابت یکی از عوامل عدم صعود تیم ما به لیگ دسته دو کشور بود.

وی بیان نمود: البته باید از آقای علی بابا احمدپور مدیر عامل شرکت سینا صنعت ایذه تشکر کنم که در کنار فعالیت در رشته کشتی و کسب عناوین مهم در این رشته، دو سال تمام نیز حامی اقتصادی باشگاه سپاهان ایذه بود و یاری های شایانی به ما داشت ولی متاسفانه عدم حمایت مسئولان شهری باعث شد که او فقط در کشتی فعالیت کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان نوین ایذه گفت: در فصل قبل نیز بیشتر بازی های ما در ورزشگاه تختی اهواز انجام شد زیرا ورزشگاه تختی ایذه فاقد نور استاندارد بود. البته برای دو بازی آخرمان با کوشش های فراوان اداره ورزش و جوانان ایذه تا حدودی این مشکل حل شد ولی هنوز نور ورزشگاه تختی ایذه به استانداردهای حداقلی نرسیده و احتیاج است اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به این مشکل داشته باشد. ضمناً عدم تکمیل خوابگاه ورزشگاه تختی ایذه و بعلاوه وجود تنها یک زمین چمن در شهرستان باعث ایجاد مسائل زیادی در این چند سال شده است. از مدیر کل نو ورزش استان خواهش می کنم نگاهی ویژه ای به ورزش ایذه به ویژه باشگاه بازیکن ساز سپاهان ایذه داشته باشد.

وی بیان نمود: بعلاوه این انتظار از آقای ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس و آقای نبوتی فرماندار شهرستان وجود دارد تا از ما به همراه تیم فرهنگ رامهرمز که نمایندگان استان خوزستان در لیگ دسته سه کشور هستند، حمایت نمایند.

صیدالی در ادامه نیز گفت: از هفته آینده تمرینات تیم با تعدادی از بازیکنان فصل قبل و بازیکنان جوان شروع خواهد شد و متعاقب آن، دو اردو خارج از استان پیش بینی شده است. هفته آینده نیز مربی به صورت موقت انتخاب خواهد شد تا عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشته باشد و در عین حال مذاکرات خیلی خوبی با چند مربی مطرح در سطح استان داشتیم که با توجه به توانایی اقتصادی باشگاه، سرمربی تیم را اواسط ماه آینده معرفی خواهیم کرد. بعلاوه بازیکنان زیادی مدنظر باشگاه هستند که در حال مذاکره با آن ها هستیم و قرارداد آن ها در روزهای آینده بسته خواهد شد و سپس به جمع تیم اضافه خواهد شد.

وی در خاتمه نیز بیان نمود: از همه افرادی که در فصل قبل کنار تیم بودند، تشکر می کنم و این انتظار را داریم که در این فصل هم از ما حمایت نمایند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال شهرستان و استان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسائل با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید