واکنش علیرضا جهانبخش به جدایی از فاینورد

به گزارش وبلاگ چاپارها، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم ملی فوتبال ایران، بعد از جدایی از تیم برایتون انگلیس راهی فاینورد هلند شد. جهانبخش سال گذشته نتوانست آنطور که باید در فاینورد عملکرد خوبی داشته باشد و همین مسئله باعث افزایش نقدها از او شد.

واکنش علیرضا جهانبخش به جدایی از فاینورد

این بازیکن در تازه ترین گفتگوی خود تاکید نمود که از حضور در فاینورد راضی و راضی است، ولی باید برای فصل آینده کوشش بیشتری انجام بدهد.

جهانبخش گفت: از خودم بیشتر از آنچه که سال گذشته انجام دادم انتظار دارم. بازی های خوبی هم وجود داشت، اما بازگشت من باید بهتر باشد. هدفم این است که فصل بهتری داشته باشم، گل های بیشتری بزنم و پاس گل های بیشتری بدهم. سال گذشته پیروز نشدم، اما سخت کار می کنم تا اکنون به آن دست یابم.

بازیکن ایرانی فاینورد درباره فشار هایی که بابت نقدها از عملکردش به وی وارد شده است، تاکید نمود: من تجربه کافی برای کنترل فشار را دارم. با این حال، در سال های اخیر مسابقات زیادی را از دست داده ام. برای من خوب بود که بتوانم اینجا هر سه روز یک بار بازی کنم، اما عملکردم باید بهتر می شد. مرحله اول آماده سازی تمام شده است و تمام کوششم را می کنم تا برای تیم مهم تر باشم.

جهانبخش بعلاوه با اشاره به فینالیست شدن فاینورد در فصل گذشته مسابقات لیگ کنفرانس اروپا، یادآور شد: من بازیکن تیم هستم. تیم در اولویت است. سال گذشته ما خیلی خوب کار کردیم. البته به عنوان یک بازیکن شما می خواهید در هر مسابقه بازی کنید، اما مهم تر این بود که بازی هایمان را ببریم و به فینال برسیم. اگر بازی نمی کنید، باید به دیگران یاری کنید تا برای بازی ها آماده شوند.

آیا ترجیح نمی دهی برای بازی کردن بیشتر به تیم دیگری بروی؟ جهانبخش در پاسخ به این سئوال RTV Rijnmond گفت: در فاینورد واقعاً احساس خوبی دارم. هواداران اینجا برترین های هلند هستند و کویپ البته زیباترین استادیوم است. برای من همواره فقط یک انتخاب وجود داشت و آن فاینورد بود. می دانم که مردم از من انتظار دارند که اکنون بازی کنم. من سعی می کنم این کار را انجام دهم.

وی با اشاره به علاقه مردم ایران به باشگاه فاینورد گفت: وقتی به اینجا آمدم، پیغام های زیادی دریافت کردم که انتخاب خوبی نموده ام. مردم ایران ما را دنبال و هر بازی را دیدن می نمایند. این موضوع راضی نماینده است. این احساس را دارم که نه تنها اینجا، بلکه آنجا هم مردم هوادار واقعی فاینورد هستند. بعلاوه برای آن ها مهم است که من در اینجا عملکرد خوبی داشته باشم.

بازیکن تیم ملی ایران و تیم فاینورد هلند در انتها درباره گفتگویش با هواداران و حتی بچه ها اظهار کرد: خوب است که با مردم در خصوص فوتبال، در خصوص فاینورد، در خصوص چند سال اخیرم و در خصوص انتظارات آن ها از من و تیم برای فصل تازه صحبت کنم. بعلاوه با بچه ها. وقتی کوچک بودم، رویای من این بود که فوتبالیست شوم. من دقیقاً می دانم که در فکر آن ها چه می گذرد و می خواهم به همه سؤالات آن ها پاسخ دهم. برای بچه ها مهم است که در راستا درست قرار بگیرند. به عنوان یک فوتبالیست باید به همه یاری کنید تا بهتر شوند.

منبع: فرارو

به "واکنش علیرضا جهانبخش به جدایی از فاینورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش علیرضا جهانبخش به جدایی از فاینورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید