مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد

به گزارش وبلاگ چاپارها، سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان ها افتاد و با اظهارنظری که شب گذشته (آدینه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.

مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد

مانه 30 ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال سنگال مقابل بنین در مرحله انتخابی جام ملت های آفریقا 2023 در واکنش به خبرنگاری که به او گفت بر اساس نظرسنجی انجام شده، 60، 70 درصد مردم سنگال می خواهند که تو از لیورپول جدا شوی گفت: من کاری را خواهم کرد که آن ها می خواهند. عجله نکنید، به زودی خواهیم دید که چه می گردد.

گفته می گردد باشگاه بایرن مونیخ شرایط سادیو مانه را زیر نظر دارد و او را گزینه مناسبی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می بیند. طبق گزارش های منتشرشده؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهادی با دستمزد 17 میلیون پوند در سال به مانه ارائه نموده که همین موضوع این مهاجم سنگالی را برای ترک تیم وسوسه نموده؛ این در حالیست که حقوق فعلی وی در لیورپول 5.2 میلیون پوند است.

لیورپول که در سال 2016 مانه را در ازای 34 میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید، حالا در پی فروش این بازیکن در ازای 42.5 میلیون پوند است. پاری سن ژرمن هم شرایط مانه را زیرنظر دارد، اما به نظر می رسد بایرن دست برتر را در این موضوع دارد.

سادیو مانه تا به امروز در 269 بازی آمار 120 گل زده و 48 پاس گل را از خود در لیورپول برجای گذاشته است. او در این مدت به این تیم برای کسب 6 جام از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

منبع: فرارو

به "مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانه جدایی اش از لیورپول را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید