پروژه بند خاکی چهرآباد تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ چاپارها، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، در مراسم بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از نهالستان کوشکن زنجان گفت: پروژه بند خاکی چهرآباد تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

پروژه بند خاکی چهرآباد تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ چاپارها زنجان؛ خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، گفت: استان زنجان سابقه دیرینه در حوزه آبخیزداری را در کارنامه خود دارد و اولین اقدامات مربوط به این حوزه در سراسر کشور به استان زنجان بازمی شود.

وی اضافه کرد: کنترل فرسایش خاک، و کاهش خسارات ناشی از سیل و رضایت جوامع محلی از مهمترین اثرات اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری در استان است.

آقاجانلو با بیان این که فرآیند برطرف تداخل در اراضی ملی در حال انجام است گفت: در صدد هستیم تا طرح کاداستر اراضی ملی تا سرانجام امسال به اتمام برسد.

این مقام مسئول همچنین خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت گروه های علمی دانشگاه به منظور ترویج فرهنگ منابع طبیعی یکی از اقدامات موثری است که در این چند سال اخیر اداره کل منابع طبیعی استان مبادرت به اجرای آن کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اضافه کرد: پروژه بند خاکی چهرآباد که از بزرگترین پروژه های آبخیز کشور نیز به شمار می آید تیر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

منبع: جام جم آنلاین

به "پروژه بند خاکی چهرآباد تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بند خاکی چهرآباد تیر ماه سال جاری به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید