دوچرخه سواری

معرفی پارک ملی غار ماموت ، طولانی ترین سیستم غاری دنیا

پارک ملی غار ماموت (Mammoth Cave National Park) با مساحتی نزدیک به 53 هزار هکتار در غرب و مرکز استان کنتاکی آمریکا قرار گرفته است و طولانی ترین سیستم غاری در دنیا را درون خود جای داده است. این پارک در سال 1981 میلادی به عنوان میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده و به واسطه...

6 شهریور 1401

آدرنالین خونتان را با ترن هوایی آلپاین بالا ببرید!

ترن هوایی، شما را غرق در هیجان می نماید.این تجربه وقتی هیجان انگیزتر می گردد که راستا حرکت تان از میان برف ها، تجربه اسکی بازی را نیز تداعی کند. این بار در خبرنگاران به معرفی سه مورد از برترین ترن های هوایی آلپاین می پردازیم.

30 فروردین 1401

20 تجربه ناب در بخارست

بخارست، مرکز کشور رومانی یکی از دیگر از زیبایی های کره زمین است. پیش از رفتن به این شهر و یا حتی برای آشنایی بیشتر این نکات، به شما اطلاعات مفیدی می دهد.

1 بهمن 1400

احداث پارک کودک به مساحت 11هزار متر مربع در تبریز

خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احداث پارک کودک اطلاع داد و گفت: این پارک مختص بچه ها بوده و در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع احداث می گردد.

27 مرداد 1399

با بی مثال ترین جاذبه های گردشگری دبی آشنا شویم

بدون هیچ شک و تردیدی باید بپذیریم که شهر دبی یکی از منحصر بفردترین شهرهای آسیا و همچنین کل دنیا بوده که سرتاسر آن پر شده است از ساختمان و آسمان خراش های باشکوه در کنار تعدادی از جاذبه های دیدنی دیگر. دبی در کنار تمام پتانسیل های توریستی و اقتصادی خود از...

7 اردیبهشت 1399