بازی رایانه ای و کنسول بازی

11 عنصر جدانشدنی بازی ها که به خاطر سیاهچاله ها و اژدهایان وجود دارند

بازی های ویدیویی به یکی از بانفوذترین رسانه های هنری و تفریح در دنیای مدرن تبدیل شده اند. به نظر می رسد که بازی های ویدیویی پیروز شده اند به نوعی راه خود را به زندگی روزمره ما پیدا نمایند: از عناوین تراز اولی چون اسکایریم (Skyrim) و ندای وظیفه گرفته تا بازی...

19 مرداد 1402

معرفی 10 بازی بسکتبال برتر برای اندروید و iOS

اگر از عاشقان بازی بسکتبال هستید، این مطلب را از دست ندهید چون قصد داریم در آن به معرفی 10 بازی بسکتبال برتر برای اندروید و iOS بپردازیم.

1 مرداد 1401

تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) حدود یک ماه پیش و در جریان کنفرانس نینتندو در E3 از نسخه بازسازی شده بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden of Black Water رونمایی کرد. اکنون تاریخ دقیق عرضه این اثر تعیین شده است.

15 مرداد 1400

فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت

شرکت بازی سازی آتلوس از موفقیت بسیار عظیم مجموعه بازی های پرسونا خبر داده است؛ موفقیتی که به لطف عرضه نسخه های بازسازی شده و ورود به پلتفرم های بیشتر محقق شده است. شرکت آتلوس با اعلام آمار و ارقام مربوط به فروش نسخه کامپیوتر پرسونا 4 و بعلاوه بازی فرعی...

31 تیر 1400

رزیدنت اویل 8 از قسمت هفتم بسیار بزرگتر خواهد بود

بر اساس مصاحبه جدید یکی از تهیه کنندگان شرکت کپکام معین شده که بازی رزیدنت اویل 8 از قسمت قبلی این سری بسیار بزرگتر خواهد بود. البته چیزی درباره جزئیات این بزرگتر بودن بیان نشده.

3 فروردین 1400

اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد

استودیوی GCS Game World تیزر کوتاهی از بازی استاکر 2 را همراه با یک پیام حاوی جزئیات محدودی از این بازی منتشر کرده. در این تیزر می توانیم بخش بسیار کوتاهی از گیم پلی بازی استاکر 2 را ببینیم و نیم نگاهی به دنیای بی رحم استاکر با گرافیک امروزی بیاندازیم.

29 بهمن 1399

خبرنگاران هر اپلیکیشنی شاد نیست

تهران - خبرنگاران - آموزش مجازی و آنلاین نخستین تجربه اغلب کشورها است که در پی شیوع ویروس میکروسکوپی و شاخ دار کرونا در مدارس و دانشگاه های سراسر دنیا آغاز شد و با آغاز این نخستین تجربه شیادان فضای مجازی نیز بیکار ننشستند و شیوهای نوینی برای کلاهبرداری...

29 آبان 1399

ولیعهد سعودی وقت و هزینه زیادی صرف بازی رایانه ای می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی، یک سایت ویژه بازی های رایانه ای فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وقت زیادی را صرف بازی های رایانه ای می نماید و مبالغ هنگفتی را هم هزینه می نماید.

9 مرداد 1399