نرم افزار و اپلیکیشن

11 عنصر جدانشدنی بازی ها که به خاطر سیاهچاله ها و اژدهایان وجود دارند

بازی های ویدیویی به یکی از بانفوذترین رسانه های هنری و تفریح در دنیای مدرن تبدیل شده اند. به نظر می رسد که بازی های ویدیویی پیروز شده اند به نوعی راه خود را به زندگی روزمره ما پیدا نمایند: از عناوین تراز اولی چون اسکایریم (Skyrim) و ندای وظیفه گرفته تا بازی...

19 مرداد 1402

بالا بردن سرعت دانلود و آپلود در گوگل درایو با چند ترفند ساده

در حالی که گوگل درایو در بیشتر مواقع قابل اعتماد است، مسائل خاصی هم وجود دارند که گاهی اوقات در آن ظاهر می شوند.

1 آبان 1401

گوگل پیکسل 7 پرو؛ مشخصات کامل و قیمت

گوگل، غول فناوری دنیا، اخیراً از جدیدترین گوشی های هوشمند خود یعنی سری Pixel 7 رونمایی کرد. این سری شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro است که نسخه پرو مدل پرچمدار محسوب می گردد.

16 مهر 1401

ایلان ماسک پشیمان است؛ خرید توییتر شاید منتفی گردد

اینطور که به نظر می رسد، ایلان ماسک همچنان پشیمان و در پی راهی است که بتواند از خرید توییتر سرباز بزند اما فعلا که می بینیم پیروز نشده است.

3 مرداد 1401

معرفی 10 بازی بسکتبال برتر برای اندروید و iOS

اگر از عاشقان بازی بسکتبال هستید، این مطلب را از دست ندهید چون قصد داریم در آن به معرفی 10 بازی بسکتبال برتر برای اندروید و iOS بپردازیم.

1 مرداد 1401

موتورولا روی یک گوشی رول شونده کار می نماید

موتورولا در سال 2019 از یک گوشی مبتنی بر نمایشگر تاشو رونمایی کرد و در سال 2020 هم نسل دوم این گوشی راهی بازار شد. حالا در کنار انتشار گزارش های مربوط به نسل سوم این گوشی، یکی از افشاگران مدعی شده که موتورولا کار بر روی یک گوشی رول شونده هم شروع نموده است.

11 تیر 1401

برترین مسواک های برقی که دندان ها را سالم، روشن و سفید نگه می دارند

مسواک های برقی راه زیادی پیمودند تا به نقطه کنونی رسیدند. در حال حاضر، مسواک های برقی، گجت هایی با مجموعه ای زیاد و پیچیده از فناوری هایی هستند که باعث هوشمندی و کارآمدی فوق العاده آن ها شده است.

1 اردیبهشت 1401

دانلود برنامه استودیو عکس قدرتمند PicsArt 18.7.3

نرم افزار PicsArt Photo Studio & Collage یک استودیو عکس قدرتمند برای کاربران است که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

23 بهمن 1400

با مبلشویی و قالیشویی تمیزی را به خانه برگردانید

هرکدام از وسایل خانه، هرچقدر هم که شیک و گران قیمت باشند، اگر لک گرفته و کثیف شوند، دیگر جذابیت و زیبایی خود را نشان نخواهند داد. به همین علت همواره باید به تمیزی و شستشوی به موقع آنها توجه داشت. بعضی از اثاثیه منزل مانند فرش و مبل، به علت آنکه از جنس پارچه...

18 بهمن 1400

سامانه هواداری استقلال و پرسپولیس در اوانو راه اندازی شد

سامانه هواداری تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شد.

1 آذر 1400

راه اندازی بوت کمپ 5G، IOT با هدف ارتقای زیست بوم نوآوری

یک کاشناس فناوری گفت: هدف اصلی این بوت کمپ استارتاپی یاری به زیست بوم نوآوری و کارآفرینی با تمرکز بر حوزه های سلامت هوشمند، شهرهوشمند، بازی و رسانه، آموزش مجازی و تجارت الکترونیک است.

28 آبان 1400

تحول دیجیتال گریزناپذیر است

دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال که ظهر امروز دوشنبه 15 شهریور 1400 برگزار گردید، با اشاره به اینکه تحول دیجیتال و نقش سازمان های پیشرو در این زمینه، همیشه مورد توجه علاقه مندان این...

18 شهریور 1400

هدیه همراه اول به مناسبت سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران

همراه اول در 19 مرداد 1373 ماه اولین سیم کارت تلفن همراه کشور را عرضه نموده است.

20 مرداد 1400

تاریخ عرضه بازی Fatal Frame Maiden of Black Water مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) حدود یک ماه پیش و در جریان کنفرانس نینتندو در E3 از نسخه بازسازی شده بازی ترسناک Fatal Frame: Maiden of Black Water رونمایی کرد. اکنون تاریخ دقیق عرضه این اثر تعیین شده است.

15 مرداد 1400

فروش سری بازی های پرسونا از 15 میلیون نسخه گذشت

شرکت بازی سازی آتلوس از موفقیت بسیار عظیم مجموعه بازی های پرسونا خبر داده است؛ موفقیتی که به لطف عرضه نسخه های بازسازی شده و ورود به پلتفرم های بیشتر محقق شده است. شرکت آتلوس با اعلام آمار و ارقام مربوط به فروش نسخه کامپیوتر پرسونا 4 و بعلاوه بازی فرعی...

31 تیر 1400

ورود شرکت های کره ای به عرصه داستان اینترنتی ، رقابت با مانگای ژاپنی یا شکست آمازون

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، در ماه ژانویه سال گذشته شرکت اینترنتی ناور (Naver) در پیشنهادی خواهان خرید پلتفرم انتشار داستان و محتوای واتپد (Wattpad) شده بود و حالا هم کاکاوو (Kakao) شرکت دیگر کره ای برای خرید این سایت و اپلیکیشن خیز برداشته...

30 تیر 1400

از 4K تا MEMC؛ معرفی تمام قابلیت های تلویزیون های سری 8 ایکس ویژن

پرچمدار تلویزیون های ایکس ویژن مدتیست روانه بازار شده است. سری 8 ایکس ویژن با بالاترین مشخصات فنی، در حال حاضر خود را پیشرفته ترین تلویزیون بازار ایران می داند. فناوری های جدید و مدرن، از وضوح تصویر UHD 4K تا قابلیت جدید MEMC در این تلویزیون ها از مشخصاتی است...

31 خرداد 1400

چگونه در میان انبوه عکس های گوشی، عکس مورد نظر را ظرف چند ثانیه پیدا کنم؟! یک ترفند حرفه ای

گوشی های ما مملو از عکس هستند. هریک از ما تعداد زیادی عکس داریم که می خواهیم روی گوشی مان نگه داریم!

1 خرداد 1400

رزیدنت اویل 8 از قسمت هفتم بسیار بزرگتر خواهد بود

بر اساس مصاحبه جدید یکی از تهیه کنندگان شرکت کپکام معین شده که بازی رزیدنت اویل 8 از قسمت قبلی این سری بسیار بزرگتر خواهد بود. البته چیزی درباره جزئیات این بزرگتر بودن بیان نشده.

3 فروردین 1400

اولین نگاه به گیم پلی استاکر 2؛ تیزر کوتاه بازی منتشر شد

استودیوی GCS Game World تیزر کوتاهی از بازی استاکر 2 را همراه با یک پیام حاوی جزئیات محدودی از این بازی منتشر کرده. در این تیزر می توانیم بخش بسیار کوتاهی از گیم پلی بازی استاکر 2 را ببینیم و نیم نگاهی به دنیای بی رحم استاکر با گرافیک امروزی بیاندازیم.

29 بهمن 1399
تعداد: (28)