والیبال

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا، ایران الف صدرنشین شد

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران با شکست نماینده تایلند به عنوان صدرنشین گروه G به مرحله حذفی رقابت های قهرمانی آسیا راه یافت.

9 دی 1400

برای ملاقات با ژاپن در لیگ ملت ها؛ لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال نام 14 بازیکن را برای ملاقات با ژاپن در لیگ ملت ها خاطرنشان کرد.

3 تیر 1400

تصمیم آلکنو درخصوص سه بازیکن، سه ملی پوش از اردو خط خوردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، آلکنو همراه با دستیارانش با این سه بازیکن تبادل نظر و از حضور و کوشش آن ها در تمرینات تشکر کرد.

28 خرداد 1400

نوجوانان والیبال ایران قرنطینه می شوند

تهران (پانا) - اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران، جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دنیا - تهران از شنبه با حضور 21 بازیکن در آموزشگاه ملی المپیک پیگیری می گردد.

19 اردیبهشت 1400

85 رئیس هیات ورزشی زن هستند

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به کوشش زنان ورزشکار برای کسب کرسی های بین المللی و صندلی های جهانی با پوشش اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت: انقلاب به ما آموخت ورزش عرصه ای است که بانوان ما می توانند با حفظ ارزش ها و با تکیه بر توانمندی هایشان،...

21 فروردین 1400

خبرنگاران مرحله دوم وام خسارات کرونا به باشگاههای ورزشی اردبیل پرداخت میشود

اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: مرحله دوم تسهیلات بانکی جبران خسارات کرونا به صاحبان باشگاه های ورزشی بخش خصوصی این استان پرداخت می گردد.

1 بهمن 1399

احداث پارک کودک به مساحت 11هزار متر مربع در تبریز

خبرنگاران/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از احداث پارک کودک اطلاع داد و گفت: این پارک مختص بچه ها بوده و در زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع احداث می گردد.

27 مرداد 1399