برترین هتل های دنیا در سال 2019 معرفی شدند

به گزارش وبلاگ چاپارها، در این پست از وبلاگ خبرنگاران با رتبه های اول، دوم و سوم برترین هتل های دنیا شما را آشنا خواهیم کرد تا به هنگام رزرو هتل خارجی به آنها دقت نمایید. بر اساس فهرستی که در اکتبر 2019 به وسیله سایت معتبر CNT تهیه شد 50 مورد از برترین هتل های دنیا معرفی شده است که از همه لحاظ جزو برترین ها هستند. سال جاری سی و دومین سالی است که فهرست 50 موردی از برترین هتل های دنیا به وسیله این سایت معتبر منتشر می گردد که در رای گیری آن بیش از 600 هزار نفر جهانگرد و متخصص صنعت جهانگردی دخیل بوده اند.

برترین هتل های دنیا در سال 2019 معرفی شدند

ما در اینجا قصد داریم 3 مورد اول از این فهرست را به شما معرفی کنیم و دقت داشته باشید که کیفیت این هتل ها از همه لحاظ آنالیز شده است و با اقامت در این هتل ها لحظات فراموش نشدنی برای شما به یادگار خواهد ماند.

برترین هتل های دنیا

اگر قصد دارید به یک کشور توریستی سفر کنید قطعاً رزرو هتل خارجی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. صرف یک صبحانه بی کم و کاست، بهداشت در تمامی موارد، استخر و سونای تمیز و بزرگ و از همه مهمتر اتاق های لوکس و زیبا چیزهایی هستند که مسافران در پی آن هستند.

3- هتل Taj Lake Palace

این هتل و کاخ در قرن نوزدهم با جواهرات واقعی در دریاچه پیچولا و با آینه های زیبا پوشانده شده است. این کاخ اول به عنوان کاخی برای شاهزاده خانم Maharana Jagat Singh ساخته شده بود ولی امروزه به عنوان یک هتل شکوهمند پذیرای مهمانان است. مهمانان به وسیله قایق خصوصی به جزیره ساخته شده چهار هکتاری اودایپور می رسند و به اتاقهایی با نقوش دست ساز و فرش های ابریشم می فرایند.65 اتاق و 18 سوئیت ، در وسط دریاچه وجود دارد و میهمانان در اتاقهایی با چشم انداز ساحل ، از جمله کاخ سیتی ، آراوالی هیلز ، ماچلا مگرا هیلز و جگ ماندیر قدم می زنند. رستوران های هتل فقط برای میهمانان باز است.

آدرس: Lake Pichola, Udaipur, Rajasthan 313001 , India

2- هتل Baur au Lac

این هتل که در سوئیس واقع شده است، با 120 اتاق بسیار مجهز و حرفه ای در رتبه دوم برترین هتل های دنیا در سال 2019 قرار گرفته است.

این بنا در سال 1844 افتتاح شد و از آن موقع تا به امروز به وسیله همان خانواده اداره می گردد. هتل در باغچه ای در نزدیکی دره Bahnhofstrasse (معادل خیابان پنجم زوریخ) واقع شده است و از دریاچه زوریخ و کوه های آلپ نمایان است. اما این تنها نمای زیبا آن نیست. در داخل اتاق ها ، سبک های Art Art Deco ، Louis XVI و Regent با زیبایی ترکیب شده اند و به صورت جداگانه با رنگ های خنثی با طیف های قرمز و بنفش تزئین شده اند. اگر خوش شانس باشید واتاق بالکن دار نصیب شما گردد فوق العاده جای بکر و خاصی است.

آدرس: Talstrasse 1, Zurich 8001, Switzerland

1- هتل SLS Hotel

در رتبه اول فهرست برترین هتل های دنیا، هتل اس ال اس واقع شده است که با 298 اتاق در شهر لس آنجلس آمریکا واقع شده است و در دنیا هتلی بهتر از ای هتل پیدا نخواهید کرد.

آدرس: 465 S La Cienega Blvd., Beverly Hills, Los Angeles, California 90048, United States

منبع: cntraveler

منبع: تریپ

به "برترین هتل های دنیا در سال 2019 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های دنیا در سال 2019 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید