سریال نوروز 1401 هم دردسر دارد، هم شیرین است

به گزارش وبلاگ چاپارها، معاون سیما از پشت صحنه سریال نوروزی دردسرهای شیرین بازدید کرد.

سریال نوروز 1401 هم دردسر دارد، هم شیرین است

به گزارش وبلاگ چاپارها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی، معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان دردسرهای شیرین، گفت: مقدار پیشرفت کار خوب است و قصه این ویژگی را دارد که بتواند مخاطب را همراه خود کند و هنرمندانی هم که در این سریال به ایفای نقش می پردازند از چهره های نام آشنای تلویزیون هستند.

معاون سیما ادامه داد: سریال دردسرهای شیرین همان طور که از نامش پیداست هم دردسر دارد و هم شیرین است و دو نوع سبک زندگی را به تصویر می کشد و امیدواریم بینندگان عزیز در ایام نوروز از تماشای این مجموعه تلویزیونی لذت ببرند.

شاه آبادی توضیح داد: سریال دردسرهای شیرین روایتی شاد و طنز دارد و متناسب با حال و فضای نوروز سال جاری که مصادف با نیمه دوم ماه شعبان و اعیاد شعبانیه است، اوقات دلنشینی را فراهم می نماید.

شاه آبادی با اشاره به این که برای ایام نوروز، تلویزیون کارهای مجذوب نماینده و ارزشمندی تدارک دیده است، گفت: در حوزه سریال دستمان پر است و در قالب های دیگر برنامه سازی از جمله فیلم های مستند، برنامه های ترکیبی و مسابقه محور تدارک خوبی در نظر گرفته شده است و امیدواریم بینندگان عزیز نهایت استفاده را از برنامه های متنوع تلویزیون در تعطیلات نوروز ببرند.

سهیل پیروز کارگردان سریال دردسرهای شیرین نیز در حاشیه بازدید معاون سیما از پشت صحنه این سریال گفت: دردسرهای شیرین ماجرای یک زوج بلند پرواز است که در این راستا با چالش های زیادی روبه رو می شوند.

وی ادامه داد: دردسرهای شیرین سریالی در ژانر اجتماعی ـ خانوادگی است که به معضلات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی می پردازد؛ البته سعی ما این است که با زبانی شیرین و با استفاده از طنز موقعیت آن را برای مخاطب به تصویر بکشیم.

پیروز اضافه کرد: این مجموعه تلویزیونی در 13 قسمت 40 دقیقه ای در ایام نوروز 1401 تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می گردد و هنرمندانی همانند پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جاقتصادی، سمیرا حسینی، سهیل قاصدی، رسول توکلی، رضا توکلی، شهین تسلیمی و ژیلا دایی در آن نقش آفرینی می نمایند و با ادامه داستان بازیگرانی دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

کارگردان سریال دردسرهای شیرین با بیان اینکه تا به امروز 30 درصد تصویربرداری این سریال اجرا شده است و تدوین و صداگذاری آن نیز همزمان انجام می گردد، تاکید نمود: ما امیدواریم تا انتها اسفند ماه، تصویربرداری این سریال به انتها برسد.

سهیل پیروز که در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلم های شکلاتی،پاستاریونی، مسابقه ازدواج و سریال محله تهرونیها را دارد، تاکید نمود: امیدوارم سال جاری با سریال دردسرهای شیرین بازگشت خوبی به خانه خودم تلویزیون داشته باشم.

سید علی اکبر محمودی مهریزی، تهیه نماینده سریال دردسرهای شیرین در شرح این سریال گفت: این مجموعه تلویزیونی همان طور که از نامش پیداست، قرار است دردسرهایی که برای شیرین (شخصیت اصلی سریال) پیش می آید را در 13 قسمت به تصویر بکشد.

مهریزی ادامه داد: ما در سریال دردسرهای شیرین زندگی چند خانواده را به تصویر می کشیم که شاید در نگاه نخست، تمام سرمایه زندگی آنها از دست رفته است اما باورهای آنها همچنان پا برجاست و راه های رسیدن به هدف و باورها را امتحان می نمایند. نکته اصلی داستان شخصیت های این سریال حرکت و کوشش آنها است که ما به وضوح آن را می بینیم. در این سریال خواهیم دید همه افراد با هم یک وجه اشتراک دارند و آن این است که درصدد حرکت رو به جلو هستند. اما نکته مهم این داستان این است که افراد مختلف در راستا رسیدن به هدف، راههای اشتباه و نادرست را هم انتخاب می نماید و از آن نیز دفاع می نمایند. در نهایت شیرین و علی قصه ما به ما می گوید کدام راه درست است و کدام نادرست .

در این بازدید، سعید اشناب مدیر شبکه، مهدی کریمی قائم مقام، مجید خادمی زاده مدیر گروه فیلم و سریال شبکه، مرتضی طاهری سرپرست اداره کل اقتصادی و اداری معاونت سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما، شاه آبادی را همراهی می کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سریال نوروز 1401 هم دردسر دارد، هم شیرین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال نوروز 1401 هم دردسر دارد، هم شیرین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید