ورود هواپیمای تازه ایرباس پنجشنبه این هفته به فرودگاه مهرآباد

به گزارش وبلاگ چاپارها، جوان ترین هواپیماى ایران، در ساعت 14:30 پنجشنبه 23 دى 95 در مهرآباد تهران به زمین خواهد نشست. ایرباس 321 نو به علامت ثبت EP-IFA در ناوگان ایران ایر اولین دریافتى از کارخانه ایرباس است.

ورود هواپیمای تازه ایرباس پنجشنبه این هفته به فرودگاه مهرآباد

به گفته شاهرخ نوش آبادی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، نخستین هواپیمای تازه ایرباس (مدل A321) روز پنجشنبه این هفته (23 دی ماه) در فرودگاه مهرآباد تهران بر زمین می نشیند.

وی اعلام نمود که طبق برنامه، این هواپیما با هدایت خلبانان ایرانی روز پنجشنبه از فرودگاه تولوز فرانسه راهی تهران می شود و راس ساعت 14:30 دقیقه روز پنجشنبه در فرودگاه مهر آباد بر زمین می نشیند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد که در آیینی که به همین منظور در آشیانه مهندسی و تعمیرات ایران ایر برگزار می شود، برخی مسئولان لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده است که از این هواپیمای 190 نفره در مسیرهای داخلی مورد استفاده خواهد کرد.

ایرباس A321 که تصاویر آن با آرم ایران ایر منتشر شده شباهت زیادی با ایرباس A320 دارد اما دارای بدنه کشیده تری است و توانایی جابجایی تعداد بیشتری مسافر را دارا است.

ساخت ایرباس آ-321 از سال 1989 آغاز شد و نخستین بار در 20 اسفند 1373 (11 مارس 1993) در تولوز فرانسه به پرواز درآمد و در ژوئیه سال بعد در اختیار شرکت هواپیمایی ایرفرانس قرار گرفت.

منبع: کجارو / ایرنا

به "ورود هواپیمای تازه ایرباس پنجشنبه این هفته به فرودگاه مهرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود هواپیمای تازه ایرباس پنجشنبه این هفته به فرودگاه مهرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید