ولیعهد سعودی وقت و هزینه زیادی صرف بازی رایانه ای می نماید

به گزارش وبلاگ چاپارها به نقل از القدس العربی، یک سایت ویژه بازی های رایانه ای فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی وقت زیادی را صرف بازی های رایانه ای می نماید و مبالغ هنگفتی را هم هزینه می نماید.

ولیعهد سعودی وقت و هزینه زیادی صرف بازی رایانه ای می نماید

براساس این گزارش؛ سایت دوت اسپورت ویژه بازی های رایانه ای اعلام نمود که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تا به امروز بیش از 6000 دلار برای بازی دوتا 2(Dota 2) برای مشارکت در رقابت بازی بین المللی 2020 هزینه نموده است.

این سایت گزارش داد: هنگامی که مردم از واژه نهنگ در بازی های رایانه ای صحبت می نمایند معمولاً به گیمرهایی اطلاق می گردد که مبلغ هنگفتی از پول در یک بازی هزینه می نمایند و این منطبق با محمد بن سلمان است. با این میزان هزینه و وقت طولانی که محمد بن سلمان به وسیله حساب او(Purrrrrfect Devil Angel Yukeo) سپری می نماید در رأس افرادی است که پولشان را خرج بازی می نمایند و با فاصله بسیار زیاد با نفر دوم که صاحب آن فقط 1500 دلار هزینه نموده است، واقع شده است.

دوت اسپورت می نویسد: این رقم دیوانه وار برای بن سلمان جدید نیست زیرا وی طی سه سال گذشته رقمی بالغ بر 69.494 دلار هزینه نموده است و در سال 2018 42.10 دلار هزینه نموده است و این رقم در سال 2017 به 175.000 دلار رسیده است.

این سایت گزارش داد: محمد بن سلمان وقت زیادی را در بازی سپری می نماید و از سال 2011 در فعال بوده است و بیش از 10000 مسابقه در دوتا داشته است که 5.772 بُرد و 5.467 باخت داشته است یعنی میانگین بُرد وی به 51 درصد رسیده است. ولیعهد سعودی 9046 ساعت در بازی دوتا(Dota) و حدود 550 ساعت را در بازی Team Fortress 2 سپری نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ولیعهد سعودی وقت و هزینه زیادی صرف بازی رایانه ای می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولیعهد سعودی وقت و هزینه زیادی صرف بازی رایانه ای می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید