10 برند درجه یک چای محبوب مردم جهان

به گزارش وبلاگ چاپارها، چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها و جوشانده ها برای بیشتر مردم است. هواداران چای همیشه از یک فنجان چای خوب لذت می برند و هر بار که شانس این را داشته باشند که چای بنوشند این کار را انجام می دهند. چای به فکر آرامش می بخشد، سستی و تنبلی را از بدن بیرون نموده و سرحال می نماید. به همین علت است که بیشتر مردم صبح بعد از بیدار شدن از خواب ابتدا فنجانی چای می نوشند.

10 برند درجه یک چای محبوب مردم جهان

شمار زیادی چای در انواع برندها در بازار امروز موجود هستند. بعضی انواع برندهای چای بسیار گران هستند و بعضی دیگر قیمت کمتر و مناسب تری را دارند. چای های مختلفی در بازار وجود دارد، از جمله چای لاغری، چای ترش، چای سفید. فراورینمایندگان چای برای افزایش فروش چای به روش های مختلفی دست می زنند و سعی در فراوری بهترین چای جهان با طعم های مختلف و متفاوت دارند. این برندهای چای در جهان بهترین هستند و بهترین چای را به مصرف نمایندگان ارائه می دهند. در ادامه 10 برند برتر چای جهان را معرفی و مورد آنالیز قرار می دهیم.

رتبه 10. چای Tetly

این فراورینماینده چای و جوشانده انگلیسی یکی از قدیمی ترین فراورینمایندگان چای در جهان است. Tetly در سال 1837 تأسیس شد. این برند زمانی دومین فراورینماینده و توزیع نماینده چای در جهان بوده است. چای Tetly در میان 40 کشور جهان مورد مصرف قرار می گیرد. چای کیسه ای فراوریشده به وسیله این برند در حدود 60 نوع طعم مختلف را به مصرف نمایندگان ارائه می دهد.

این طعم ها آرامش بخش، قوی و بسیار خوشمزه اند. این کمپانی در سال 2000 به وسیله کمپانی Tata Group خریداری شد و بعدها در سال 2006 این چای را با چای tata مخلوط نموده و محصول نو فراوری کرد. برند tetly یکی از بزرگ ترین کمپانی های چای در کشورهایی مانند کانادا و ایالات متحده است. امروزه tetly یکی از شرکت های زیرمجموعه کمپانی TGB است که بهترین انواع چای را در جهان ارائه می نماید.

رتبه 9. چای یورکشایر

چای یورکشایر در ابتدا یک چای سیاه بسیار معروف بوده است که در سطح جهانی به فروش می رفته است. کمپانی چای یورکشایر در سال 1886 تأسیس شده و از آن هنگام به فراوری و ارائه بهترین انواع چای در جهان می پردازد. جدا از چای این کمپانی فروشنده بسیار مشهوری درزمینهٔ فروش قهوه نیز است. بعلاوه این برند انواع مختلفی از چای با عطروطعم مختلف فراوری نموده و به بازار مصرف ارسال می نماید.

تمام این عطروطعم ها لذت بخش و خوشمزه بوده و بسته به سلیقه مصرف نماینده انتخاب می گردد. این کمپانی بهترین انواع چای فراوریشده در نواحی مختلفی مانند کنیا، سریلانکا و آسام هندوستان را جمع آوری و برای فراوری چای استفاده می نماید. مرغوب ترین مارک های این کمپانی چای یورکشایر، یورکشایر طلایی، چای یورکشایر برای آب معدنی و چای یورکشایر بدون کافئین هستند. این برند هم اکنون با فراوری و فروش انواع بیسکوئیت ها کیک ها و خشک شده میوه ها به مشتریان خود بسیار توسعه یافته است.

رتبه 8. بیگلو (Bigelow)

یکی از ده برند چای برتر در جهان که فراورینماینده بهترین انواع چای در جهان است کمپانی بیگلو است.

این کمپانی آمریکایی در ابتدا از یک کسب وکار خانوادگی کار خود را شروع کرد و در ادامه به یکی از معروف ترین برندهای چای در سراسر جهان مبدل گشت. این برند محصولات خود را در انواع مختلفی ارانه بازار می نماید یکی از محبوب ترین چای های فراوریشده به وسیله کمپانی چای بیگلو ، چای سبز چای سیاه و چای هربال (میوه ای) است. این کمپانی به بخش خصوصی تعلق دارد به صورت میانه سالانه 90 میلیون دلار درآمدزایی دارد.

معین ترین فاکتور در خصوص این برند این است که هیچ نوع ماده افزودنی ای به چای خود اضافه نمی نماید. تعداد کارمندان این شرکت در سال 2009 حدود 350 کارمند بوده است. تمام چای های فراوریشده به وسیله این کمپانی بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند لذا این کمپانی یکی از معروف ترین کمپانی های فراوری چای در جهان است.

رتبه 7. چای لیپتون

یکی از قدیمی ترین برندهای فراوری چای که در 125 سال اخیر بازارهای چای را در اختیار داشته است چای لیپتون است. این برند متعلق به کمپانی بسیار معروف یونیلور (unilever) است. این کمپانی فعالیت خود را در انگلستان شروع کرد و بعدها کار خود را در وسعت جهانی ادامه داد. تمام چای های فراوریشده به وسیله این کمپانی مزه قوی و عطر بسیار خوبی دارند.

مؤسس این کمپانی توماس لیپتون براین بود که مشتریان بایستی وقتی چای لیپتون را مصرف می نمایند بهترین طعم چای را تجربه نمایند. لذا این کمپانی هیچ گاه در خصوص کیفیت چای خود کم کاری ننموده است. زمانی لیپتون مجموعه فروشگاه های زنجیره ای در انگلستان بوده است. پس از آن در زمان های بعد بر روی فراوری بهترین چای تمرکز نموده است. لیپتون یکی از معروف ترین برندهای چای در بازار جهانی چای است و بخش زیادی از مصرف نمایندگان چای ترجیح می دهند این چای را مصرف نمایند.

رتبه 6. چای دیلما

برند چای دیلما در سریلانکا فراوری می گردد و یکی از بهترین برندهای چای در جهانست. این کمپانی چای در سال 1974 تأسیس شد و هم اکنون یکی از معروف ترین برندهای چای در سراسر جهانست. در حال حاضر این برند چای به 92 کشور جهان صادر می گردد. تمام طعم های این چای قوی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

چای سیاه و چای سبز فراوریشده در این کمپانی واقعاً ارزش امتحان کردن را دارد. جالب است بدانید که نام این برند از ترکیب سیلاب اول دو نام دو پسر فرزند صاحب این برند هست. هم اکنون کشورهای بزرگ و مهمی از انواع طعم های چای فراوریشده به وسیله این برند استفاده می نمایند.

رتبه 5. (Republic of Tea)

این کمپانی خصوص آمریکایی بهترین چای ها در جهان را فراوری می نماید. چای فراوریشده این برند کاملاً ارگانیک بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. بسیاری از مشتریان این برند این چای را برای مراقبت از سلامتی استفاده می نمایند. این کمپانی جزو اولین برندهایی بوده که چای سفید و چای قرمز را روانه بازار کردند. تاریخچه چای جمهور نشان می دهد در شروع به کار این کمپانی نوشیدنی های دیگری غیر از چای نیز تهیه می شده است.

این چای کاملاً ارگانیک و در فضای طبیعی فراوری می گردد. این برند برای بسته بندی خاصی که در چای کیسه ای به کار می برد بسیار مشهور است. تمام این موارد باعث می شوند که چای جمهور را یکی از بهترین چای های جهان بدانیم.

رتبه 4. چای هارنی و پسران

این برند در سال 1983 ثبت شد و از آن موقع به فراوری بهترین چای ها با بهترین طعم و کیفیت در سطح جهان پرداخته است. چای فراوریی این کمپانی کمی از بقیه برندهای چای گران تر است. گستردگی محصولات چای هارنی و پسران به قدری است که تمام هتل ها و کافی شاپ ها این چای را در منویشان دارند.

این برند در سال 2009 به عنوان بهترین برند چای در جهان انتخاب شده است. کتابی نیز با نام همین برند نوشته شده بنام راهنمای چای هارنی و پسران که در سال 2009 نامزد جایزه بنیاد کتاب برید (bread) شد. بسته بندی این چای بسیار خاص و زیباست است و جعبه بسته بندی داستانی از طعم های بسیار عالی را روایت می نماید. این چای به صورت چای کیسه ای استاندارد نیز فراوری می گردد.

رتبه 3. چای تازو

چای تازو به عنوان سومین چای برتر جهان شناخته می گردد. این برند در ابتدا در زنجیره چای در پورتلند فعالیت می کرد؛ اما در ادامه به یکی از بالاترین جایگاه ها در سطح جان در صنعت چای دست یافته است.

تعدادی از طعم های فراوریشده این شرکت واقعاً دلپذیرند. چای تازو در بسته بندی های مختلفی عرضه می گردد. بعلاوه بسته بندی های کوچک و مقرون به صرفه قیمت این چای نیز فراوری و وارد بازار شده است.

رتبه 2. چای سلسشال سیزن

این برند آمریکایی چای دومین برند برتر چای در جهان است. چای میوه ای این برند سلسشال سیزن بهترین نوع چای فراوریی به وسیله این کمپانی است. بعضی چای ها مانند چای سیاه، چای سبز و چای سفید اکثریت بازار مصرف را به خود اختصاص داده اند و دوستداران چای آنرا بسیار می پندند. چای سلسشال سیزن خود را معجزه چای می نامد.

رتبه 1. چای توئینینگز

بهترین برند چای جهان که مجذوب کننده ترین و خوشمزه ترین چای را فراوری می نماید، چای توئینینگز است. این برند انگلیسی قدیمی ترین برند فراوری چای جهان است و از سال 1706 به فراوری این محصول می پردازد.

انواع مختلفی از چای ها به وسیله شرکت توئینینگز فراوری می گردد و در سرتاسر جهان می توان آن ها را یافت. این نوشته برگرفته از سایت معتبر marketing91 است.

منبع: اُکالا

به "10 برند درجه یک چای محبوب مردم جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 برند درجه یک چای محبوب مردم جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید