تئاتر

مجید سعیدی بازیگر سریال گیلدخت مهاجرت کرد؟

به نظر می رسد مقصد مهاجرت مجید سعیدی کشور فنلاند باشد. او تصاویری جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر نموده که مکان آن ها را این کشور اروپایی مشخص نموده است.

26 فروردین 1402

جاهای دیدنی و تفریحات آنتالیا ترکیه

آنتالیا، شهری زیبا و دوست داشتنی است که در ساحل مدیترانه واقع شده است و از جاهای دیدنی و تفریحات بسیار زیادی برخوردار است. سواحل زیبا، بناهای تاریخ، آبشارهای فوق العاده و … از جمله جاهای دیدنی آنتالیای ترکیه محسوب می شوند.

23 مرداد 1401

داوران جشن موسیقی حافظ معرفی شدند

اعضای هیات داوران نخستین دوره جشن موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) معرفی و زمان برگزاری آن اعلام شد.

30 اردیبهشت 1401

میزبانی سوسن پرور از دومین بومگرد

خبرگزاری خبرنگاران-سوسن پرور بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر در فصل دوم مستند مسابقه بومگرد میزبان خانواده های شرکت کننده خواهد بود.

26 اردیبهشت 1401

حاشیه ها و گزارش نشست های روز هشتم جشنواره فیلم فجر 1400؛ بی رویا و بدون قرار قبلی

روز دوشنبه 18 بهمن ماه هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 1400 با اکران فیلم های بی رویا به کارگردانی آرین وزیر دفتری و بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی همراه بود.

8 اردیبهشت 1401

معرفی هتل قزاقستان آلماتی ، 4 ستاره

معرفی هتل قزاقستان آلماتی | Hotel Kazakhstanاقامتگاه قزاقستان در مرکز شهر آلماتی قرار گرفته و از جاذبه هایی مانند خانه اپرا، کلیسای جامع و میدان جمهوری فاصله کمی دارد. در هتل قزاقستان آلماتی چندین رستوران برای سلیقه های مختلف، 202 اتاق متنوع، اینترنت رایگان،...

6 اردیبهشت 1401

نمایش رایگان شش فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری

خبرگزاری خبرنگاران- شش فیلم تئاتر در هفته دوم از ویژه برنامه 50 فیلم تئاتر در 50 روز در پایگاه اینترنتی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، رایگان نمایش داده می گردد.

24 فروردین 1401

45 مقصد برای هواداران هری پاتر (قسمت اول)

هری پاتر یکی از داستان هایی است که هر بیننده و خواننده ای را مجذوب خود می نماید و آدم دلش می خواهد برای یکبار هم که شده جهانی جادوگری آن را تجربه کند. 45 مقصد در جهان وجود دارد که ما را به این جهان نزدیک می نمایند.

19 فروردین 1401

20 تجربه ناب در بخارست

بخارست، مرکز کشور رومانی یکی از دیگر از زیبایی های کره زمین است. پیش از رفتن به این شهر و یا حتی برای آشنایی بیشتر این نکات، به شما اطلاعات مفیدی می دهد.

1 بهمن 1400

ساره بیات بازهم خودنمایی کرد ، با موهای بلوند در جشن تولد 43 سالگی !

خبرنگاران : ساره بیات بازیگر سینما تصاویری از جشن تولد 43 سالگی اش منتشر کرد.

1 آبان 1400

سرزمین آواره ها بهترین فیلم جوایز اسکار شد

مراسم پایانی نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار با اعطای سه جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به فیلم سرزمین آواره ها ساخته کلوئی ژائو برگزار گردید.

2 خرداد 1400

بیوگرافی هادی کاظمی و همسرش سمانه پاکدل

هادی کاظمی هنرپیشه ایرانی که با سریال های مهران مدیری و خصوصا شب های برره مشهور شد متولد 13 آبان 1355 و همسر سمانه پاکدل است.

15 اسفند 1399

مترو تهران به یاری تئاتر می آید؟

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دو نشست مستقل با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و سید مجتبی تقوی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران ملاقات کرد و در ارتباط با بهره گیری از امکانات این دو نهاد پیرامون برگزاری...

18 بهمن 1399

بیوگرافی وین دیزل ،کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی

وین دیزل (Vin Diesel) در تاریخ 18 ژوئیه 1967 (27 تیرماه 1346) به دنیا آمد. معروف ترین فیلم های او سریع و خشمگین، ریدیک و تریپل اکس می باشد.

18 آذر 1399

می خواهیم خاطرات جدیدی بسازیم

چندی پیش شبکه چهار سیما بیست وپنجمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر گذاشت؛ شبکه ای که سال های پرفراز و فرودی را سپری کرده و در دو سال گذشته بیشتر از گذشته جریان ساز بوده است. اما در شبکه چهار چه می گذرد و چه تحولاتی در آن جریان دارد؟ برای بحث پیرامون تحولات...

13 تیر 1399