طراحی گرافیکی و چاپ

ناشر تخصصی کتاب های آموزش عالی با 12 اثر نو به نمایشگاه کتاب آمد

مینا عظیمی مدیر انتشارات مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در گفت و گو با خبرنگاران درباره تازه های این انتشارات در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی سال جاری در سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با 12 اثر...

21 اردیبهشت 1402

بازار خودفروشی به چاپ هفتم رسید، روایت فقر و جامعه طبقاتی انگلیس

نشر نیلوفر هفتمین چاپ رمان بازار خودفروشی اثر ویلیام تکری را با ترجمه پیشکسوت و چیره دست ادبیات انگلیسی و فرانسه، منوچهر بدیعی به بازار نشر عرضه کرد.

16 آذر 1401

68 دستگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از 137 دستگاهی که شرایط داشتن پنجره واحد را دارند، 68 دستگاه به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل شده اند.

10 مهر 1401

شروع ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس از امروز شروع می گردد.

13 خرداد 1401

جایزه کتاب سال فارس در نقطه سرانجام

خبرنگاران/فارس آئین پایانی دومین جایزه کتاب سال استان فارس با حضور مسئولان، فرهنگوران، نویسندگان و برگزیدگان این جشنواره، در شیراز برگزار و از برگزیدگان قدردانی و تجلیل شد.

12 خرداد 1401

بیشتر ناشران تاجر شده اند، ادبیات را یک جریان در فضای مجازی راهنمایی می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، ابونصر قدیمی متولد سال 1372 از شاعران زنجانی است که به تازگی کتاب شعر خود را با عنوان هندسه مطرود 20 ق. به چاپ رسانده است.

27 بهمن 1400

چرا بچه ها مبتلا به اوتیسم دچار صرع می شوند؟

چرا بسیاری از بچه ها مبتلا به اوتیسم دچار صرع می شوند؟ دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن(Northwestern) پروتئین مهمی در مغز کشف کرده اند که سلول های مغزی بیش فعال را آرام می کند و در بچه ها مبتلا به اوتیسم به طور غیرمعمولی میزان آن کم است.

22 بهمن 1400

رستوران و کافه دگریل، طعم خوش غذاهای گریل شده

رستوران و کافه دگریل جایی برای امتحان کردن انواع فست فود مثل غذاهای گریل شده و برگر است که در شمال تهران واقع شده است. با گزارش خبرنگاران از این کافه رستوران همراه باشید.

17 بهمن 1400

معرفی ورق فومیزه pvc

محبوبیت pvc برای است که با محیط زیست سازگار است و دارای خواص قابل بازیافت می باشد. از ورق پی وی سی می توان به اسم جایگزین برای بسیاری از از موارد آسیب زننده به محیط زیست در ساخت و ساز و طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد.

15 مرداد 1400

آمار اشتباه رکورد در مورد طارمی

پنج شنبه شب ملاقات حساس اُ کلاسیکو مهمترین و هیجانی ترین ملاقات لیگ پرتغال برگزار می گردد و بنفیکا در لیسبون میزبان پورتو خواهد بود. این ملاقات برای پرتغالی ها ارزشی متفاوت دارد به مانند دربی های عظیم فوتبال مثل ال کلاسیکو، دربی ایتالیا یا حتی مسابقه...

28 خرداد 1400

رونمایی از برند گردشگری شهری سمنان در سال 1400

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان از رونمایی برند گردشگری شهری سمنان همزمان با دومین هفته فرهنگی سمنان اطلاع داد.

20 خرداد 1400

انفجارهای شدید در پایگاه ائتلاف سعودی در مأرب یمن

پایگاه صحن الجن در مجاورت شهر مأرب در مرکز یمن، شب گذشته شاهد انفجارهای شدیدی بود.

11 خرداد 1400

تاریخ فرهنگی و فرهنگِ تاریخی در صد سال با کتاب فروشی های مشهد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، مستند صد سال با کتاب فروشی های مشهد قرار است فرایند رشد و افول کتاب فروشی های مشهد را آنالیز کند؛ کتاب فروشی هایی که گذشت زمان بسیاری از آن ها را برای پابرجا ماندن تبدیل به فروشگاه های لوازم التحریر نموده یا...

22 اردیبهشت 1400

خبرنگاران ساخت موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی در گرو تامین اعتبار است

بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: پس از گذشت 10 سال به دلیل کمبود اعتبار هنوز برای شروع پروژه احداث باغ موزه دفاع مقدس در مرکز استان اقدامی صورت نگرفته است.

16 اردیبهشت 1400

تنش در رختکن یوونتوس پس از باخت خانگی برابر بنونتو، تذکر آنیلی به پیرلو

باخت اخیر تیم فوتبال یوونتوس در خانه برابر تیم شانزدهم جدول رده بندی سری A باعث ایجاد تنش در رختکن این تیم شده است.

19 فروردین 1400

خاطره سفر به بوشهر ؛ملخ موجود لذیذی است!

اواخر شهریور سال گذشته بود که راهی شهر بوشهر شدیم. بوشهر جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد اما دریا و ساحلش چیز دیگری است آن هم برای من و همسفرانم که دیدن دریا را به همه چیز ترجیح می دادیم

24 بهمن 1399

بانک مرکزی، تمهیدات ویژه بانکی برای نابینایان

خبرنگاران - بانک مرکزی در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی شبکه بانکی و به مناسبت روز جهانی نابینایان و اهمیت بهره مندی هموطنان نابینا از خدمات بانکی و بانکداری الکترونیک، طی بخشنامه ای از شبکه بانکی خواست تمهیدات ویژه ای برای این گروه از افراد در نظر گرفته...

6 آذر 1399

پوریا پورسرخ کنار بازیگر زن مشهور اهل ترکیه، عکس

فیلمبرداری هولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم با حضور پوریا پورسرخ و هولیا دیکن ادمه دارد.

7 مهر 1399

تولید قلب راکتور هسته ای با چاپگر سه بعدی

آزمایشگاه ملی اوک ریج وابسته به وزارت انرژی آمریکا از تولید نمونه اولیه قلب راکتور هسته ای با استفاده از چاپگر سه بعدی خبر داده است.

18 تیر 1399

برپایی نمایشگاه هایی از خودنگاره تا چرا بیدارم کردی

به گزارش خبرنگاران، گالری های تهران در نیمه سوم دی ماه با برپایی نمایشگاه های طراحی، عکس، نقاشی و نقاشی خط به استقبال مخاطبانشان می فرایند و در این میان سهم نمایشگاه های آثار طراحی و عکس بیشتر است.

2 تیر 1399