ادبیات

شمس شعر دهه 70 غروب کرد، هم نسلانش درباره اش چه گفتند؟

شمس آقاجانی در دهه 70 به همراه چهره­ هایی مانند بهزاد خواجات، علی عبدالرضایی، حافظ موسوی، رضا چایچی، مهرداد فلاح، رویا تفتی، رزا جمالی، پگاه احمدی، ابوالفضل پاشا، فریاد شیری، مهرنوش قربانعلی و بهزاد زرین­ پور، شعر این دهه را به خوبی و با درخشش نمایندگی...

19 شهریور 1402

11 عنصر جدانشدنی بازی ها که به خاطر سیاهچاله ها و اژدهایان وجود دارند

بازی های ویدیویی به یکی از بانفوذترین رسانه های هنری و تفریح در دنیای مدرن تبدیل شده اند. به نظر می رسد که بازی های ویدیویی پیروز شده اند به نوعی راه خود را به زندگی روزمره ما پیدا نمایند: از عناوین تراز اولی چون اسکایریم (Skyrim) و ندای وظیفه گرفته تا بازی...

19 مرداد 1402

حروف نام تو در بازار کتاب

به گزارش خبرنگاران ، عمده غزل های این مجموعه، غنایی اند که هر کدام از زاویه ای متفاوت به عشق و آثار آن بر عاشق نگریسته اند.

28 خرداد 1402

برترین اقتباس های لایو اکشن از انیمه ها

اقتباس های لایو اکشن از انیمه ها همواره موضوع بسیار داغی در بین هواداران بوده است و این در حالی است که بیشتر فیلم ها و سریال های لایو اکشن ساخته شده بر اساس انیمه ها، با نقدهای منفی از سوی بیننده ها و کاربران همراه شدند. در حقیقت، ایجاد تعادل بین جادوی...

14 فروردین 1402

صفحه رسمی فیفا برای رونالدو شعر گفت!

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده 5 توپ طلای برترین بازیکن جهان امروز(یکشنبه) تولد 38 سالگی اش را جشن گرفت.

18 بهمن 1401

بازار خودفروشی به چاپ هفتم رسید، روایت فقر و جامعه طبقاتی انگلیس

نشر نیلوفر هفتمین چاپ رمان بازار خودفروشی اثر ویلیام تکری را با ترجمه پیشکسوت و چیره دست ادبیات انگلیسی و فرانسه، منوچهر بدیعی به بازار نشر عرضه کرد.

16 آذر 1401

الگوی مطلوب توسعه ملی روی میز زاویه

برنامه زاویه امشب ساعت 22 با حضور دو پژوهشگر حوزه اقتصاد و توسعه با موضوع الگوی توسعه ملی روی آنتن شبکه چهار می رود.

24 تیر 1401

پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی وزارت بهداشت

نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری و معاون آموزش وزارت بهداشت برگزار و پیشنهاد امضای تفاهم نامه پسادکترای صنعتی با معاونت آموزشی مطرح شد.

4 تیر 1401

سازسازی یکی از هنرهای مشهور در ایران است

میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، سازسازی یکی از هنرهای مشهور در ایران است.

25 خرداد 1401

جایزه کتاب سال فارس در نقطه سرانجام

خبرنگاران/فارس آئین پایانی دومین جایزه کتاب سال استان فارس با حضور مسئولان، فرهنگوران، نویسندگان و برگزیدگان این جشنواره، در شیراز برگزار و از برگزیدگان قدردانی و تجلیل شد.

12 خرداد 1401

8 انیمیشن دیزنی که شایسته یک دنباله (بهتر) هستند

استودیوی انیمیشن والت دیزنی از زمان اولین انیمیشن خود (اولین انیمیشن بلند)، سفیدبرفی و هفت کوتوله (Snow White and the Seven Dwarves) در سال 1937، شناخته شده ترین انیمیشن های دنیا را فراوری نموده است. از عصر طلایی، تحت نظارت خود والت، تا رنسانس دیزنی، که مسلما معروف ترین...

28 بهمن 1400

بیشتر ناشران تاجر شده اند، ادبیات را یک جریان در فضای مجازی راهنمایی می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، ابونصر قدیمی متولد سال 1372 از شاعران زنجانی است که به تازگی کتاب شعر خود را با عنوان هندسه مطرود 20 ق. به چاپ رسانده است.

27 بهمن 1400

تیپ شیک سنتی مونا کرمی

خبرنگاران:مونا کرمی تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

6 بهمن 1400

20 تجربه ناب در بخارست

بخارست، مرکز کشور رومانی یکی از دیگر از زیبایی های کره زمین است. پیش از رفتن به این شهر و یا حتی برای آشنایی بیشتر این نکات، به شما اطلاعات مفیدی می دهد.

1 بهمن 1400

آنچه باید در درست خوانی فرا گرفت

خبرنگاران در فارس - کیوان زارعی: کتاب مقدمه ای بر مبانی درست خوانی متن در زبان فارسی، عنوان کتابی است که اکبر صیادکوه استاد دانشگاه شیراز به رشته تحریر درآورده و انتشارات دانشگاه فرهنگیان آن را در 240 صفحه منتشر نموده است.

19 دی 1400

حضور موثر در نمایشگاه های خارجی محصول شناخت و برنامه ریزی است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های رایزنی و سفارت جمهوری اسلامی ایران گفت: باید تعامل و همدلی با آن ها داشته باشیم و از ظرفیت های آن ها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت استفاده کنیم.

24 آبان 1400

رونمایی از دو مجموعه کتاب با موضوع شیراز

همزمان با هفته شیراز از دو مجموعه کتاب با موضوع تاریخ و فرهنگ این شهر کهن رونمایی شد.

4 شهریور 1400

مخابره خبر با سنگ قبر و حجله قبل از عروسی!

خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران)

5 مرداد 1400

دانلود استیکر ایام فاطمیه (دهه فاطمیه)

در اینجا می توانید مجموعه استیکر ایام فاطمیه برای تلگرام که به صورت اختصاصی برای شما تهیه کردیم را دانلود کنید و برای عرض تسلیت ارسال نمایید.

4 آذر 1399

25 تک بیتی عاشقانه غمگین، شاد و مذهبی

اشعار تک بیتی عاشقانه زیباترین روش برای بیان احساسات و عواطف درونی افراد به یکدیگر می تواند باشد. به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم تا مجموعه ای از 25 تک بیتی عاشقانه را ارائه کنیم که بسته به سلیقه خود می توانید هر یک از آن ها را انتخاب نموده و برای عزیزانتان...

1 آبان 1399
تعداد: (25)